Domenii de expertiză: finațarea afacerilor, fiscalitate, finanțe publice, bugete publice
Domeniul de expertiză: administrarea afacerilor, antreprenoriat, finanțare IMM-uri
Master în Contabilitate, audit financiar, expertiză contabilă, doctorand în Economie.
Experiență în domeniul bancar, în dezvoltarea și monitorizarea afacerilor, finanțare prin credite europene și naționale precum și a altor tipuri de finanțări aferente societăților, analiza și administrare finanțări bancare
Domeniul de expertiză: Administrarea afacerilor
1. Agenda managerului pe timp de criză
22.04.2020 https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/sfaturile-unui-profesor-iesean-de-management-pentru-reprezentantii-companiilor--250376.html
https://iancuguda.ro/opinii-ad-hoc/articole/masuri-pentru-salvarea-mediului-de-afaceri-in-contextul-covid-19/
2. Strategii de manageriere a schimbării organizaționale
https://www.wall-street.ro/special/coronabizsurvivor/253305/leadership-eficient-in-momente-de-criza-profilul-sefului-care-salveaza-compania.html
3. Scenarii de inovare / adaptare în perioada de criză
https://cursdeguvernare.ro/cristian-grosu-atentie-la-tsunamiul-de-concediile-medicale-covid-o-solutie-pentru-guvern-si-companii.html
Experiență:
Cadru didactic titular, vechime de peste 10 ani în învățământul superior
Membru în diferite echipe de proiect în domeniul antreprenoriatului
Expert monitorizare pentru 7 start-up-uri (din regiunea de nord-est)
Titular în Departamentul de Economie, Informatică economică și Gestiunea afacerilor, doctor în Economie, expertiză în marketing și antreprenoriat.
Experiență de peste 20 ani în coordonarea și formarea specialiștilor în domeniul economic. Experiență în monitorizarea și implementarea afacerilor mici și mijlocii.
Titular în Departamentul de contabilitate, audit și finanțe, doctor în contabilitate, expertiză în domeniul contabilitate, management financiar, controlling și audit.
Experiență de peste 20 ani în coordonarea și formarea specialiștilor în domeniul contabilitate și audit. De peste 5 ani sunt formator și mentor în zona afacerilor mici și mijlocii.
Domeniul de expertiză: Management, Managementul Resurselor Umane, Managementul proiectelor, Comportament organizațional și managementul echipelor
Experiență: Cadru didactic titular, vechime de peste 15 ani în învățământul superior
Doctorat în Management, Postdoctorat în Management - Managementul cunostintelor
Experiență de peste 10 ani în training și formare; trainer/formator și manager de proiect în diferite structuri (private și ONG-uri)
Evaluator în sistemul formării profesionale continue
Membru în diferite echipe de proiect în domeniul formării și managementul afacerilor, antreprenoriat și managementul proiectelor
Expert monitorizare pentru 7 start-up-uri (din regiunea de nord-est)
Instituție cu îndelungate tradiții
și rezultate deosebite, definitorii, în organizarea
și funcționarea mediului de afaceri sucevean, cu expertiză în următoarele domenii:
Consultanță de afaceri
Parteneriate internaționale
Informații de afaceri
Formare și perfecționare profesională
Promovare: târguri și expoziții, prezentări de firmă, evenimente
Domeniul: management
Voi aborda teme de interes pe blogul proiectului, în domeniile:
- resursele umane în regim de muncă la distanță,
- comportament organizațional,
- managementul echipelor
- management timpului și stressului.
Voi realiza o centralizare a procedurilor recomandate în contextul Covid19 pentru organizații, pentru instituțiile din domeniul sănătății sănătate și pentru publicul larg.
https://covid19resurse.wordpress.com
Domenii de expertiză: branding, cercetări de marketing, antreprenoriat, promovare și PR, management
2011 Doctor în științele gestiunii (Universite de Rouen) și doctor în marketing (Universitatea A.I.Cuza Iași)
2019, 2018, 2017 Coordonator Comitet de selecție competiție internațională antreprenoriat Prix jeune entrepreneur francophone, Organisation internationale de la Francophonie, Paris
2019 Fulbright Visiting Professor University of Rochester, Ain Center for Entrepreneurship
2016 Coordonator și copreședinte de juriu competiție internațională antreprenoriat la 3e (FIJES) la Universite de Moncton, Organisation internationale de la Francophonie
2018 Președinte juriu competiție antreprenorială, programul Start UP+, SC QUANTA Resurse Umane SRL
site: https://www.linkedin.com/in/ovidiughiuta/
Competent:
Strategii investiționale în afaceri, elaborarea și fundamentarea studiilor de fezabilitate, dezvoltare antreprenorială, excelente abilități de interacțiune cu oamenii dobândite prin experiența proprie ca director de proiecte, manager de proiecte,
membră a echipelor de management sau a echipelor de implementare a proiectelor cu finanțare europeană, cu finanțare națională, precum și în cadrul proiectelor de cercetare cu finanțare națională și internațională.
Competențe:
Expert în fiscalitate pentru companii, Taxa pe Valoarea Adăugată, Salarizare
Competențe certificate în general management și recrutare
Expert judiciar specializat în litigii de natură fiscală - Membru C.E.C.C.A.R, C.C.F și C.A.F.R.
Antreprenor - grup de firme Management Account Suceava
Domeniul de expertiză: Management financiar, Fiscalitate, Contabilitate, Antreprenoriat, Managementul proiectelor
Experiență: Cadru didactic titular, vechime de 15 ani în învățământul superior
Doctorat în Management, Cercetător Post-doctorand în Contabilitate
Programe de instruire și mobilități în Franța, Slovacia, Bulgaria, China, Senegal și Rusia.
Peste 40 de articole, capitole și cărți în domeniul antreprenoriatului, managementului și contabilității.
Participarea la peste 20 de proiecte naționale și internaționale în calitate de coordonator și membru al echipei.
15 ani de experiență în calitate de consultant senior în antreprenoriat, management și start-up într-o companie de consultanță românească.
Specialist și evaluator de competențe în domeniile management, antreprenoriat, turism, achiziții publice, etc. în cadrul Comisiei de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională.
aspecte fiscale, contabile, relatii de munca, contracte de finantare; parte legislativa, contracte de munca, formare; aspecte fiscale, relatii de munca, ITM; finanțare afacere
Domenii de expertiză: Economia afacerilor, Economia riscului, Finanțarea prin credite.
Experiență: Cadru didactic titular, vechime de peste 20 ani în învățământul superior, Director adjunct sucursală bancară, responsabil de activitarea de suport, retail si controlul riscului.
Doctorat în Managementul riscului.
Implicare în numeroase proiecte cu finanțare europeană în domeniile start up în afaceri, formarea resurselor umane, gestionarea afacerilor.
Experiență de 10 ani în mediul privat: inițierea și dezvoltarea afacerilor, finanțarea afacerilor, administrarea creditelor, conducerea unităților bancare.
Domenii de expertiză: analiza datelor de marketing, previziunea vânzărilor, comunicare în afaceri, antreprenoriat
Doctorat în Cibernetică și statistică Economică
Masterat în Marketing și Comunicare în afaceri/ Comunicare și relații publice
Experiență: vechime de peste 18 ani în învățământul superior, formator competențe antreprenoriale, implicare în mai multe proiecte cu finanțare europeană în domeniul antreprenoriatului
Domeniul de expertiză: Analiză economico-financiară
Experiență:
Cadru didactic titular, vechime 17 ani
Doctorat în Analiză economico-financiară
Certificat de calificare profesională "Analist financiar", cod COR 241305
Experiență de 3 ani în investiții financiare pe piața la vedere din România
Expertiză: Analiza cheltuielilor, analiza indicatorilor de performanță, analiza echilibrelor financiare, analiza bonității financiare, analiza cash-flow
Domenii de expertiză: legislația muncii (asigurări sociale), legislație fiscală, litigii comerciale, mediere, protecția datelor cu caracter personal (GDPR), start-up, consultanță la probleme juridice și fiscale generate de criza actuală.